Ibland kan jag ha ett sånt härligt flyt..

Intervjun började med att jag fick läsa igenom en liten katalog för oss vikarier. Efter en stund gick vi in i ett annat rum där vi hade en vanlig intervju med frågor och så. I slutet fick jag skriva på ett jobbkontrakt! Men det är inte det bästa. Det bästa är nämligen att precis när jag skulle ta på mig för att gå hem ringde någon. Jag tog därför på mig kläderna lite långsammare och mycket riktigt var det ett dagis som behövde personal. I morgon! Då sa Hilde som intervjuat mig att det var lika bra att jag tog det jobbet. Därför ska jag alltså jobba imorgon. Visserligen var det bara mellan 13-16. Men nu har jag kommit in i systemet! Jag ska jobba på ett småbarnsdagis. Det ska bli så spännande. Jag saknar att vara barnvakt så det kommer nog bli hur kul som helst!

Ha! Nyss ringde en annan dagisförmedling som ville att jag skulle komma och registrera mig! Så om jag inte får tillräckligt med jobb från den ena kan jag kanske få resten från den andra. Men samtidigt när jag jobbar ska jag också fortsätta söka butiksjobb. Fast nu vet jag inte ens om jag vill ha sånt jobb hellre. Vi får se hur det blir. Men jävligt bra att jag har fått jobb efter bara två dagar i Oslo!


Kommentarer
Fani

fyfan vad najs gumman, grattis, får man väl allt lov att säga :D härligt flyt var ju bara förnamnet alltså ;D i'm so happy for you! :) pusspuss<3

2010-05-05 @ 01:34:06
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

JÄÄVLAR :D Grattis grattis grattis!!

2010-05-05 @ 09:18:25
Marita

Natalie! jobb och lägenhet, vad glad jag blir! Det verkar ju som om du har kommit in i dagissvängen. Och lägenhet i Grünelykka. Det är en jättefin stadsdel, skulle själv vilja bo där. Hoppas det löser sig för Henka och Emelie också. Vi kommer och hälsar på i sommar. KramarM

2010-05-05 @ 11:47:05
Disa

Så jäääääääääääääääääävla kul! :D riktigt glad blev jag! blir ännu mera pepp här hemma , vill också åka snaaaaaaaaaaaaarast :D pusssssssss

2010-05-05 @ 23:08:20
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Linda

Grattis till jobbet!



Sv: Om dom ville kontakta dig via telefonen så var det troligtvis en intervju, annars brukar man oftast bara få ett "nej tack" via mejlen. ^^ Skaffa norskt telefonkort direkt!!! Det är så mycket bättre, blir ju galet dyrt med svenska, och med norskt kommer arbetsgivaren fram lättare också såklart. Jag köpte mitt på Narvesen, fick bara fylla i en lapp typ och betala ~100. Jag använder chess, gratis sms till alla som har chess och inte så värst dyrt att ringa med, bästa kontantkortet enligt mig. =) Vilken kiwibutik är det förresten? ha det!

2010-05-06 @ 01:06:27
URL: http://norgelinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0