Träning!

Idag efter jobbet, mat och en tupplur drog jag och Henka och tränade. Det var underbart! Det känns verkligen så härligt att vara på gymmet. Plötsligt får jag så mycket energi jag inte vet om att jag har. Idag provade jag en vibrationsmaskin för första gången. Det var ganska jobbigt att göra olika övningar på den men vi får se imorgon om jag har någon träningsverk. Jag vet inte så mycket om de maskinerna så jag funderar på att googla det. Ja det ska jag göra!

Efter träningen köpte jag sushi och Henka kebab och så satte vi oss i en park och käkade. Det var skönt! Fast nu ligger Henka med magont så mitt matval var verkligen bäst! Vi firade lite halvt att jag fick min första stora lön från mitt nya jobb idag. 13 000 ungefär för mindre än en månad. Det tycker jag är helt okej!

Ikväll tippar jag på att det blir film och så är jag sjukt sugen på lakrits så jag får nog kila ner till affären. Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0