Jobb!

Nu, en vecka senare fungerar internet någorlunda igen. Jag har blivit så frustrerad att jag smsade vår hyresvärd och frågade om hon skulle fixa internet eller inte. Hon svarade att det kommer. Men i sakta fart skulle jag gissa på.

Under veckan har jag valt mellan två jobb och fått fast jobb från den 3:e januari! Efter att ha pratat med lite olika människor bestämde jag mig för det lite större, kommunala dagiset. Jag känner mig taggad! Äntligen en fast plats! Hoppas bara att jag trivs med kollegorna och barnen. Tills den 21 december ska jag jobba på dagiset jag jobbat på i några veckor nu och sen ska jag ta semester och åka hem till Norrköping! Det känns som jag har mycket att se fram emot nu, det gillar jag!


Kommentarer
Emma

Åh GRATTIS vad glad jag blir!!!!! Fast jobb?!? :D känns som om du kommer att bli kvar i Oslo ett tag till alltså ;) haha. Saknar dig! Vill du skriva din address till mig igen? Råkade radera alla sms. Puss!

2010-12-13 @ 08:02:12
Anonym

Hej Natalie! Grattis till jobbet. Här har vi semester i 30 graders värme. Moa bor i en jättemysig lägenhet. Vi bor i grannhuset, lite mindre mysigt. Myggnätet fungerar inte och myggen här är lika förtjusta i mig som de i Skyttholmen. Men nu ska vi ha fönstren stängda och använda AC. Vi har badat och tittat på Moa när hon surfar. Har aldrig upplevt så höga vågor tidigare. Mister man kontrollen hamnar man i en tvättmaskin, känns det som. Jag höll också på att bli påkörd av en surfare. Precis som i Alperna, men då var det av snowboardåkare. Precis när jag trodde att smällen skulle komma, lyckades han undvika krocken genom att hoppa av sin bräda. Tur för mig. Må så gott. Hälsa alla. Kramar från oss till er!

2010-12-16 @ 16:23:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0