Kino!

Hej! Precis när min halva kladdkaka blev klar ringde Sebbe och ville mötas för att ge oss bröd som han fått från jobbet. Som tur var är kladdkakan fortfarande lite ljummen nu när jag precis kommit hem.

Nu väntar ja på Henka för snart ska vi dra och se Inception på bio. Det ska bli kul! Jag har hört från massa håll att den filmen ska vara bra så jag hoppas på det. Jag och Henka bestämde redan får någon/några veckor sen att vi skulle göra mer roliga saker och inte bara jobba men av olika anledningar har det inte blivit av förrän ikväll. Det är så lätt hänt att allt bara blir vardagstråkigt annars så nu blir det ändring på det!

Huh blev lite svettig av att skynda hem så fort så nu ska jag fixa iordning mig lite innan vi drar till Oslos största biograf!


Jag håller på att ta slut på olika ingredienser vi har hemma eftersom vi ska flytta på lördag och tyvärr räckte bara ägget till en halv smet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0