Söndag, det finns inget mer att säga.

Jag sitter hemma lite halvbakis för tillfället. Jag tror solen lyser ute men jag orkar inte gå ut riktigt än. Kvällen igår började bra med Emelie och Ante på besök men slutade dåligt när vi skulle leta upp svenska föreningen med en spyende Erik som guide. Jag hade jobbat tio timmar samma dag och var ganska trött vid det laget och Henka blev dum för att jag gnällde. Usch för alkohol.

Mitt jobb känns inte heller bra. Det är så tråkigt och så är det lite fler problem som jag inte borde gå in på här riktigt än. Men om jag inte trivs nu kommer jag nog inte göra det senare heller så då finns det väl bara en sak att göra? Nu ska jag käka någonting, kanske kolla lite jobb och sen dra ut för det vädret jag ser genom gardinerna vill jag inte missa! Synd bara att typ alla affärer är stängda på söndagar, det hade varit kul att kolla lite kläder idag.


Ante hoppade in i bilden när jag skulle ta kort på en löddrig fontän





Väggkonst!







Kommentarer
Anonym

Hej min vän! Vad tråkigt att du inte trivs på jobbet, men jag vet att du lätt skulle kunna fixa ett nytt! Har du tid för Skype? Är i Göteborg men har Skype på mobilen om du vill prata. Jag har fått joooooobbbbbbb!!!!!! Har flyttat hit nu iallafall, bor för närvarande på Andreas systers soffa haha. Men ska få tillgång till lägenheten snart iallafall, den ligger ironiskt nog på västergatan, ett passande namn :) detta betyder också betydligt enklare att ta en tripp till Oslo, eller om du är ledig så kan vi gå på Liseberg innan det stänger :) hoppas att allting löser sig! Och att vi ses snart. Puss och kram finaste vän

2010-08-24 @ 18:43:42
Natalie

Hej Emma! GRATTIS! Vad för jobb? Vilken mail använder du? Det är så komplicerat att få tag på dig! Jag vill gärna åka till Göteborg! Hit kan det bli svårt att komma. Vi ska nämligen flytta hem till Ante och Emelie där knappt vi får plats. Men när kan du skypa då? Jag är ju arbetslös nu så jag kan lite när som helst. Kram!

2010-08-27 @ 13:53:05
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0