Skin, skin som den sol du är!

Idag har jag haft en heldag med mitt eget sällskap. Eller jag har träffat Henka lite men han har jobbat och nu ligger han och sover.

I morse tänkte jag träna men sen var det så fint väder att min kropp helt enkelt styrde åt ett annat håll. Jag skulle egentligen bara gå över en väg men så fortsatte jag till en park eller gräsplätt där jag lade mig istället. Fast efter ett tag började det klia för mycket för att ligga kvar så då gick jag en promenad längs Oslos fina å. Jag hittade en gräsbacke med som jag sprang upp och nerför några gånger för att få lite motion. Det var kul men å så jobbigt.

Efter maten (räkmackor) gick jag på stan. Förutom några nödvändiga köp som strumpor och batteriladdare har jag fått ett stort sug efter inredningsprylar så jag startade lite smått med att köpa ett ljus och ett fat att ställa ljuset på. Några större inredningsprylar känns tyvärr onödigt att köpa eftersom det här endå inte är vår lägenhet mycket länge till. Vid sju skulle Henka sluta så jag bestämde mig för att försöka leta rätt på honom eftersom hans mobil var avslagen. Som tur var såg jag honom gå över en gata! Sånt är häftigt! Vi bestämde oss för att dra hem och käka men Henka gick till sängen innan han fått i sig särskilt mycket och nu kommer han inte upp.

Nu tänkte jag se klart på en skräckfilm vi började titta på igår. Vi stängde faktiskt av den då för att den inte kändes så sevärd men jag tycker ändå att jag borde se klart den. Ha det bra!





Kommentarer
Fani

aw, så fin bild<3

2010-08-18 @ 17:57:55
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0