Och så var de bara två

Idag åker Emelie hem. Hon packar och vi är osams. Det handlar om Björns hyra som vanligt. Jävligt synd att det kommer emellan oss. Men det är sånt som händer. Jag har i alla fall lärt mig att man aldrig ska blanda vänner och pengar. Dessutom är det inte smart att bo så här trångt heller. Det är lixom svårt att inte bli irriterade på varandra. Vi får väl se om vi kommer över det här. Men det kommer nog dröja ett tag tills vi ses igen. Fast det kommer det ju med alla mina vänner eftersom ni bor så långt bort.

Det ska bli skönt att få mer plats och ensamtid nu. Äntligen kanske man kan få vara hemma själv. Jag känner för att städa hela lägenheten ren. Städa bort allt dåligt, allt som inte känns som hemma. Det känns som ett måste men ett måste jag gillar. Jag vill ha det renare och mer hemtrevligt här!


Kommentarer
Fani

ja, jag sa ju också att pengar & vänner inte är en bra kombination, hehe :/ tråkigt att de blev så att hon åker när ni är osams , men ni behöver nog bara lite tid ifrån varandra så kan ni säkert lösa det på något sätt.

storstädning låter som bra ide :D mormor, pappa & jag har städat massor här hemma i veckan, innan pappas födelsedagsfest du vet, så här är det jättefint nu. man trivs ju så jäkla mkt bättre när de är fint & städat och i ordning liksom :D

puss, miss you<3!

2010-08-07 @ 15:12:25
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0