Chicken, chicken pah pah

Idag har jag tagit ett stort steg. Ett stort, stort steg. Jag har nämligen smakat kyckling för fösta gången på fyra år! Jag har blivit så jävla trött på all vegetarisk mat och fisk att jag känner att jag måste börja äta kyckling. Dessutom har jag börjat sakna det mer och mer på sista tiden. Så idag fick jag smaka från Malins sallad. Det verkar som alla stöttar min nya kost, men det blir ju mycket enklare så. Så nu ska jag i alla fall börja äta mer och mer kyckling. Det känns ganska spännande. Men det kommer nog dröja lång lång tid tills jag kan äta det som alla andra och börja tillaga det själv.

Nu ska jag läsa lite granna. Skulle fixa mitt CV men som vanligt krånglar Word för mig.

Ha det gött!


Kommentarer
Emma

Det är smart av dig Natalie! Blir mycket enklare med kyckling (plus att du lättare får i dig mer protein vilket är bra)Saknar dig!

2010-04-25 @ 11:21:11
Henka, din lilla gris!

Du åt därefter kycklingfile hos micke..du slukade allt. sen dagen efter blev det istanbul kebab även där kyckling. dagen efter hos din mor:P samt i tors på stan 2st små kycklingkebab sen senare ho cilla och marko fick du kyckling tacos:D

2010-05-02 @ 23:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0