Kuala Lumpur, part 1

Hej allihoppa! Ja vi har bara varit borta i cirka tre dagar och jag sitter redan vid en dator. Jag kan ju saga att det bara beror pa att vi har en gratis timme internet har dar vi bor. Men jag hade ju kunnat valja att inte anvanda den, precis som Emelie. Men antar att det blir lite viktigare att anvanda internet nar man har pojkvan pa andra sidan jorden. Nu till resan!

Efter tva dagar (eller en och en halv) i Kuala Lumpur ar jag och Emelie helt forandrade. Tank er vara sunkigaste jag + hundra ganger varre. Det ar fullt av avgaser och vi svettas konstant.
Idag har vi gatt en massa. Vi har sett massa hoga byggnader, bland annat det fjarde hogsta tornet i varlden. Tyvarr var vi for snala for att aka upp den har gangen :p Storsta delen av dagen har vi nog spenderat i en galleria med alla de snobbigaste markena. Inte for att vi gick in i dom affarerna men det var kul anda. Jag at forresten sushi pa rullande band. Forutom sushin borjar jag redan trottna pa maten har! Hemskt att erkanna men den kanns sa.. Sasig, eller natt. Hittar inte nagot bra ord. 
Vi bor i china town och nagra meter bort ar en stor marknad som oppnar pa kvallarna. Dar kan man kopa billiga kladeskopior for cirka 30 spann. Vi har redan borjat handla en hel del.. 
Imorgon aker vi vidare till Bali. Vi ar redan trotta pa storstan och ser fram emot det. Det kanns som att jag inte badat pa hur lange som helst och sa kanns det som vi kommer vara lite mer oss sjalva dar utan fem lager avgaser och svett over oss. 

Nu har jag nog sagt det mesta om resan men maste bara beratta for alla att jag tog korkort i torsdags! Haha, ja, jag ar stolt. Trodde aldrig det skulle ga efter att jag kuggade forsta gangen. Eller jag trodde i alla fall inte att det skulle ga forran jag var typ 30. 

Nu ska jag upp till rummet. Ha det sa bra!!   


Kommentarer
timmy

glöm inte en av dina bästa vänner på andra sidan jorden :( saknar dej redan <3

hade jättegreat nu asså annars blir ja arg haha :D

2009-09-14 @ 21:00:09
Marita

Hej Natalie!

Roligt att höra ifrån dig. Fler reseskildringar vill vi så klart ha..Svett och avgaser verkar inget vidare, tänk att ständigt leva så. Här hemma börjar det bli allt mer höstkyligare...

KramM

2009-09-16 @ 09:14:43
URL: http://natalieaa.blogg.se/
Emma

BABBBBBY MISS MY OTHER HALF OF NATMA <3. Skönt att ni kom ifrån storstan, det lät ju inte speciellt kul. Här rullar det på somvanligt, jag kan ju iallafall skryta om att jag får uppleva myshösten, det får inte du, MOOOHAHAHA SUG PÅ DEN DU!! Bara för att du får dyka, bada och ligga på en sandstrand hela dagarna. ;D Men det är du värd som slitit med körkortet och allt. Skriv mycket nu baby. I'll miss youuuuuuuuuuuu /Bästis

2009-09-17 @ 00:18:35
Emma

Hoppsan, skrev fel. Det ska ju vara / Fjortis



hihi Fnizzzzz



Pööözzzzzz!!!!

2009-09-17 @ 00:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0