Grattis sis!

Idag fyller min kära syster år och jag har ont i huvudet. Inte för att det har någonting med varandra att göra men i alla fall. Nu har jag bara en grej kvar i skolan (tror jag). So fucking great! Jag orkar inte plugga någonting mer på hur länge som helst nu.

I måndags var jag på sista Folkbladet mötet. Jag vet inte om det var sista någonsin eftersom det är lite oklart hur det blir i höst, men det kändes tråkigt. Det har varit så kul att få grejer publicerade i tidningen. Vi fikade i alla fall som vanligt och jag åt mina två första jordgubbar. Jag fick värsta sommarkänslan med första tuggan. Helt underbart!

Snart ska jag träffa Emma, senare ikväll ska jag gårdsstäda och sen kommer Henka. Fullt upp som vanligt. Ha det bäst och speciellt du Moa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0