SÄLEN!

Nästan hela dagen idag var extremt jobbig. Nej förresten.. Hela veckan har varit extremt jobbig, men nu är jag äntligen klar med allt plugg!

Imorgon ska jag åka till Sälen med mormor, morfar och morfars syster Kerstin. Det ska bli otroligt skönt. Jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna koppla av där, men det brukar inte vara några problem. Det är tredje året jag följer med dem nu så jag börjar komma in i det hela. Veckan, eller de fem dygnen kommer mest fyllas med mat. Vi brukar äta otroligt mycket på de här resorna. Det jag mest ser fram emot i matväg är faktiskt inlagd strömming. Jag vet, det är dåligt att äta östersjöströmming men jag äter det nästan bara just den här veckan i sälen.
Det jag annars ser fram emot mest är att hyra snowboard och åka det. Visst, det ska bli jävligt kul att åka skidor igen, men snowboard blir en större utmaning för mig eftersom jag bara brukar åka det cirka en dag om året. AH, va kul det ska bli! Nu är jag taggad!


Chamonix, förra året


Kommentarer
Fani

honey, i miss you!! come hom now! puss (L)<3

2009-03-11 @ 20:32:05
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0