Intervju och framtidsplaner

Idag tog jag ledigt halva dagen från skolan och åkte till Vildmarkshotellet på gruppintervju. Jag tycker det gick bra så jag hoppas verkligen att jag får jobbet. Fast jag vill inte ha för höga förväntningar för då kommer jag bara bli så besviken om jag inte får det. Jag är rädd att jag skulle ta det väldigt personligt. Nej, peppar, peppar.

Jag måste få jobbet så jag och Emelie kan åka till Bali efter sommaren (den nya planen). Moa har berättat massa bra om Bali och massa äckligt om Indien för att få mig att inte vilja åka dit. Hon tycker jag är för ung för Indien. Efter att ha hört att man kan stöta på folk som bajsar och runkar öppet kan jag inte annat än hålla med. Men Indien kommer nog ändå vara ett av de länderna jag helst vill till, fast först måste jag skaffa mig lite mer skinn på näsan. Jag ser Bali som ett bra mellanresemål. Det är inte så svenskt som Thailand men inte så annorlunda som Indien. Perfekt!


Kommentarer
Fani

håller tummarna för dej gumman :) haha men gud, läskigt värre de där med runka och bajsa öppet, fan jag skulle bli skadad för livet xD puss<3

2009-04-01 @ 03:44:37
URL: http://glikia.blogg.se/
Anonym

ah vad kul, jag vill ocksa till sydostasien och bali i host, haha, da kan vi traffas nagon stans dar! snart kommer vi hem och pa lordag aker din bror till storstaden. kram kram

2009-04-01 @ 03:44:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0