Hemma.... igen.

Det värsta med att åka bort måste vara att komma hem igen. Alltid får jag en känsla av att jag knappt har någonting att återvända till, vilket självklart medför att jag vill stanna kvar.

Jag hade det  som vanligt jättebra i Sälen. Sista dagen var absolut bäst. Jag hyrde snowboard, solen lyste och jag lyckades bli betydligt mycket bättre på att åka snowboard, vilket gav en hel del kickar. (Snälla Sebbbe och Agnes, hyr det för en dag!) När dagen var slut hade jag både åkt flera röda backar och ankarliftar med snowboarden! Jag har en del kort från Sälen men för tillfället sitter jag vid mammas dator så jag har dem inte här. Ni får se när jag har lagt upp dem på min egen dator istället.

Snart ska jag börja fixa mig inför kvällen. Jag ska på bosnisk konsert. Just det, jag måste googla det...

Annars håller jag mest på att tänker på det jag kan se fram emot nu. Det närmaste på listan är två studiedagar nästa vecka och mina syskons hemkomster. Det ska bli så kul att träffa dem igen. Dessutom känns sommaren alltid närmare när dem kommer hem.


Kommentarer
Emma

Tack och lov för Google! Hihi. Hoppas att du hade kul (: det finns mycket att se fram emot natalie! Sålänge man är positiv, he he he. ÄLSKAR DIG

2009-03-14 @ 01:33:22
Agnes

vi HAR testat snowboard! min rumpa gör fortfarande ont om jag sitter på vissa sätt och det var...jättemånga dagar sen, så manga att jag ite kommer igåh...men jag har lovat mig själv att testa en gång till...när rumpan klarar det. för sebastian gick det ganska bra, han kan svänga åt både höger och vänster =) annars så har jag bara tio dagar kvar innan jag far till tokyo nu! och sen kommer vi hem innan du vet av det =) kram kram

2009-03-14 @ 14:32:37
Emma

Nu tycker jag att du skriver alldeles för lite i din blogg höredu! Hur ska jag annars veta vad du gör om dagarna? Man kan ju inte ringa liksom, daah!

2009-03-18 @ 10:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0