Killing me softly

Jag var och såg En shopaholics bekännelser i fredags med Malin och co och nu har jag fått en sån jävla lust att shoppa! Hela det här året har jag varit väldigt bra på att inte shoppa och knappt köpt några kläder över huvudtaget. Jag är faktiskt riktigt stolt, men nu har mitt sug alltså kommit tillbaks. Inte bra. Kanske att jag känner att jag har råd med lite nya kläder när jag får reda på vad jag får i lön den här månaden. Men nej! Jag behöver verkligen spara!

Åh, allt känns så frustrerande! Varför kan det inte vara dags att ta studenten nu?




Kommentarer
Emma

Hideous outfit by the way, ouäh! Hur kan du bli sugen på att shoppa när du ser henne? ;D

2009-03-23 @ 19:27:04
Fani

haha ja, helt ärligt, vafan har människan på sej? :O haha x( fashion roadkill ba. glöm inte att vi ska kika studentklänning tsm nån dag på stan, inom en snar framtid också, before all the good one's get taken. puss, love you<3

2009-03-24 @ 09:32:01
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0