STUDENTVECKA!

Nu äntligen är veckan jag längtat efter här! Eller egentligen är det själva utspringsdagen jag längtar mest till, men det går fort tills dess. Eftersom alla skolarbeten är slut är jag inte det minsta stressad längre. Det känns som en sten lyfts från mitt bröst för att lägga till med en passande klyscha. Det märks verkligen att vi närmar oss slutet eftersom jag knappt går i skolan längre och inte känner en massa press.

Förra veckan jobbade jag massa och den här veckan har det med blivit en hel del jobb. Det känns bra att jag har den möjligheten så att jag inte bara ligger hemma och latar. Jag ska visserligen försöka vila lite nu eftersom jag börjar jobba ordentligen midsommarveckan, men det jag gör är inte så ansträngande.

Men nu till mer roliga saker. Igår hade vi mösspåtagning. Det kändes underbart. Jag firade det på kvällen med Fani, Disa och co. Först var vi hos Fani och sen drog vi till Otten. Jag var förbi Hugo en sväng med men såg inte så många jag kände där. Idag är jag supertrött men jag tror ändå att jag drar ut en lite stund ikväll. Om jag nu orkar göra iordning mig. Det är ju trots allt bara studentvecka en gång i livet. Dessutom var det riktigt kul igår så därför kanske jag missar en massa om jag stannar hemma idag.

Så.. Vad har hänt mer? I tisdags klippte jag mig och i går vaxade jag benen. Jag kände för att testa på att vaxa benen och studentveckan är väl det bästa tillfället? Visst, skitdåligt väder för tillfället men förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka. Det gjorde faktiskt inte så ont som man kan tro att vaxa benen. Nu känns det helt klart värt det med för de är mycket snyggare. Hos frisören klippte jag förresten mest topparna. Hon tog riktigt mycket den här gången. Men det känns fräschare och allt sånt där som man säger när man fått det mesta av sitt slitna hår avklippt. 

Nu ska jag nog börja fixa mig lite. Måste hitta något som jag kan ha på mig med. Men först några första studentbilder!


Fani, Dani och Disa


Alla försökte få upp en vinflaska. Här försöker Disa och Felicia för fullt. 


Jag och Fani


Fani och jag





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0