Ledigt

Nu har jag fått långledigt. Enligt schemat ska jag ha ledigt hela helgen och på måndag men jag hoppas faktiskt på att få hoppa in för någon på söndag eftersom jag måste tjäna så mycket pengar som möjligt tills i höst och vinter. Ikväll ska jag träffa Emma. Vi ska vara här för hon kommer direkt från jobbet och glömde ombyteskläder. Jag hoppas på godis, snack och kanske filmtittande. Henka är i Västerås i helgen så det känns lite tomt nu faktiskt. Lite tragiskt men det blir ju så när man är med någon mycket. Imorgon ska jag i alla fall passa på att träna, kanske springa och göra sånna grejer jag inte orkar eller hinner göra om dagarna när jag jobbar. Det ska bli kul! Jag har värsta springsuget!

Nu ska jag duscha, byta om och sen dra till stan. Det är ganska fint väder ute och jag orkar inte sitta här då. Ha det bra! 

 


Kommentarer
Henka

nee det blir så för att du är askär i mig, inget annat:O

2009-07-12 @ 16:10:08
Natalie

Ja det med babe!

2009-07-12 @ 20:15:30
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0