På bättringsvägen?

Jag har börjat snora! Jag ser det som ett stort framsteg i min sjukdomsprocess. För mig betyder snor vid sjukdom att man är på bättringsvägen. Visst känner jag att jag kommer bli alldeles röd under näsan på grund av allt snytande, men vad gör det om jag är frisk? Jag håller tummarna i alla fall, jag klarar inte av att vara hemma en enda dag till. Imorgon måste jag till skolan.

Jag vaknade förresten vid tre inatt, genomdränkt av svett. Jag vet att det kanske låter äckligt, men jag gillar den känslan. Det känns verkligen som man svettas ut alla gifter och det känns bra. Tyvärr kunde jag inte somna om efter det så nu har jag snart varit vaken i 12 timmar. Men vad gör det, nu nyser jag med!

Jag har faktiskt kunnat plugga ganska mycket idag, eller kanske inte så mycket men mer än vad jag brukar. Nu ska jag däremot ta en paus, det går väl bra repriser på tv snart? Om inte så får jag läsa lite i min religionsbok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0