Måndag

Nu börjar jag komma in i mina vanliga rutiner med skolan, träffa vänner och träning. Igår testade jag både balett och spinning. På baletten var jag med Emma. Det var bara vi där, en till tjej och så deras lärare. Eftersom de redan tränat balett i en termin och den egentligen är till för erfarna dansare var det lite svårt för mig att hänga med men det gjorde det hela bara roligare. Jag fick testa massa olika grejer inom balett så jag fick en bra helhetsbild. Jag skulle definitivt kunna tänka mig att följa med dit fler gånger. På kvällen var jag på Friskis och körde Helenes spinningpass. Hon bjöd dit lite vänner för att få respons på hennes nya pass. Det var roligt och svettigt. 

Idag efter skolan träffade jag Fani, Julia och Disa. Fani fyllde 19 år igår så på lördag blir det födelsedagsfest. Efteråt skulle jag gå på ett danspass men det var inställt så istället fick jag träna pulsbas. Det var roligt, fast inte särskilt jobbigt. Jag gillar att svettas mycket när jag tränar så när jag inte gör det känns träningen inte lika rolig. Jaja, lite tråkigt träningsinlägg men det är ju vad jag gillar att göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0