Fredag, fredag, fredag!

Vilket innebär att gå i skolan från 8.10 till 16.35 för mig. Gissa om jag är trött nu?
Jag funderade på att gå ut ett tag, men sen kom jag fram till att det nästan känns som ett måste att gå ut nu när jag (äntligen) är 18 och att jag faktiskt inte orkar att göra det idag, så jag stannar hemma. Istället så funderar jag på att följa med pappa till Borgsmofritidsgård för att se han skära sig igenom guldpapper.

Som mitt största fan (Emma) har påpekat är jag jävligt snål med inläggen. Det beror dels på att jag prioriterar andra saker men också på att den här data är så seg att jag aldrig orkar sitta framför den så länge att jag hinner skriva ett inlägg. Idag har jag däremot inte startat något annat program så nu funkar den skapligt bra. Invigning var det, ha det bra!


Kommentarer
Emma

:( jaha så du dissar mig alltså? Din fuling :P

2009-01-24 @ 01:41:20
URL: http://mchezaji.blogg.se/
Agnes och Sebban

ja det var på tiden att du uppdaterade! =P

2009-01-24 @ 06:38:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0