AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!

Åt helvete med den här jävla sjuk-bloggen! OM EN VECKA ÄR JAG PÅ VÄG TILL ALPERNA! Jag har ingen aning om hur jag ska göra med skolan men just nu känner jag för att sätta mig själv först. St. Anton blir det, det här året. Anledningen till varför vi valt just den veckan och just det stället är helt enkelt för att det var det enda stället och den enda tiden som vi kunde hitta en någorlunda billig resa till. Jag ska åka med mamma och pappa men betalade inget tillägg så det är inte säkert att jag kommer få bo med dem. Jag tänkte att det är bäst om jag lär mig att vara lite mer självständig, jag behöver kunna det efter studenten. Nu ska jag upp och glädjeskutta!


Frihet för mig! (Tur att jag har köpt ny hjälm och jacka).


Kommentarer
Agnes

vad kul att ni kommer iväg stället vi är på är eller var typ vänort med st anton, det finns ett helt hotel som heter det här. st anton har jag för övrigt fåt intrycket av att det ska vara riktigt mycket partajande i så det kan nog vara lite till fördel att bo "självständigt" och vi ska uppdatera snart men vi har blivigt ganska sega på det här stället, skidor, varma bad, mat och böcker typ. och dexter =) krya på dig

2009-01-31 @ 01:26:16
Fani

hej gumman! vi måste ses i veckan ffs, var alldeles för längesen nu. jag ringer dej senare idag. pusspuss love you (L)

2009-02-02 @ 09:13:11
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0