Det blir utgång..

..Men innan jag hoppar in i duschen tänkte jag berätta lite om världens gulligaste ettåring.

På grund av att ettåringen är sjuk och inte har kunnat gå på dagis har jag passat henne i tre dagar. Vi börjar bli ett riktigt bra team nu. Idag stekte jag för första gången på många, många år kött. Det blev falukorv till henne. Efter varje tugga sa hon "Mmmm", väldigt entusiastiskt. Ibland började hon till och med vifta med armarna för att förstärka hur gott det var. Jag har aldrig lagat mat och fått så positiv respons förut. Det var nästan så att jag smakade på falukorven själv för att se om den verkligen var så god.

Det är så härligt att vara barnvakt!


Kommentarer
Fani

haha naaw vad söt haha :D blir ingen utgång för mej ikväll alltså. var ju ute igår och känner mej alltför bakis idag, vill ba va hemma, mysa och va onyttig 8) men hoppas du får en rolig kväll stumpan, du lär träffa julia, disa & gänget iaf ;D puss(L)

2009-02-20 @ 21:14:19
URL: http://glikia.blogg.se/
Agnes

..vad har hänt med otten?

2009-02-21 @ 07:54:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0