BALI!

I måndags fixade jag biljetter till Bali för mig och Emelie. Vi åker den 12 september och kommer hem den 11 november. Vi är alltså borta precis så länge vi tänkte, två månader. Jag fick lite tips av syrran på vart jag skulle hitta billiga biljetter så till slut betalade vi bara 6000 kronor var för tur och retur resa till Bali. Vi ska mellanlanda i både London och Kuala Lumpur, Malaysias huvudstad. Vi ska även stanna i KL i några dagar.

Det ska bli skitkul och framförallt skönt att åka iväg men samtidigt tråkigt. Henka är ju kvar här hemma. Men det går bra ändå. Nu ska vi dra och bowla snart. Egentligen borde jag plugga till mitt teorikörkortsprov men det kan jag göra imorgon.. Eller övermorgon. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0