Ska vi sova?

Under den tiden jag haft lov har jag lyckats få ihop cirka två rader när det gäller plugg. Jag känner mig verkligen inte i form för att sitta och plugga. Men det gör ingenting. Plugget löser sig alltid. Det viktigaste är ju att jag har det bra nu. Lärarna håller säkert inte med mig, men ibland måste man prioritera andra grejer. Eller ibland vill man verkligen prioritera andra grejer.

Jag är skit trött. Ska snart möta Emma på stan. Sebbe och Agnes kom hem från Japan i natt men jag har bara träffat Sebbe än så länge. Det är kul i alla fall. Sitter i hans nyinköpta skidjacka för tillfället. Tror att min kropp inte kan hålla sig varm eftersom jag är så jävla trött. Yepp, flumt, but you know what I'm talking about.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0