Pics

Dagen har jag spenderat som de flesta söndagar nu för tiden. Den började med äggröra framför tv:n. Efter många timmars segande åkte jag och tränade Ki-boxning, efter det Ki-Yoga med Emelie och nu är det kväll. Jag gillar den ordningen på dagen, perfekt mycket segande och perfekt mycket träning.

Kvällen igår var jätterolig, precis som jag trodde. Det var jag, Fani, Disa, Julia, Emelie och Johan (Emelies bror) hemma hos Julia. Vi drack vin och dansade massor. Det belv en hel del rolig bilder som kommer här. Det är lättast att beskriva kvällen i bild.


Fani och Disa


Emelie och Julia


Emelie, Fani och Johan


Julia och Disa


Fani, Julia och Disa


Jag och Disa


Jag, Disa och Emelie. Eh, jag borde hålla ihop benen mer ser jag nu, men det är ju bara lila.  

Och nu till de mer komiska "dansbilderna"


Johan, Jag och Disa skuttar runt..


..Och ner?


Disa posar lite samtidigt =P

Vid 11 drog alla ut utan jag. Jag tänkte åka hem lite fort men på vägen träffade jag Haga. Vi stannade och snackade och lyckades prata bort över en timme i kylan. Vi snackade mest om resor, det kändes skönt att drömma sig bort lite. Det var inte förrän jag kom hem som jag kände hur kall jag egentligen var, så det blev en lång dusch för att tina upp och tvätta bort röklukten. Allt tillsamans gjorde i alla fall det hela till en väldigt rolig lördagskväll.


Kommentarer
Johanna

Hej Natalie! Jag läste på Pumas hemsida att du skulle vilja testa hockey, va skoj! Om du inte redan läst på hemsidan så är du välkommen ner till Stallet nu på torsdag kl 16.30 för att testa, vi har utrustning och skridskor o sånt. Annars är det på fredag uppe i Himmelstalundshallen :) Vi tränar rätt ofta så kolla kalendern på hemsidan (http://www.kalender.se/index.php?calId=5644) vi brukar samlas en timme innan träningen börjar...

Välkommen!! :D

2008-09-15 @ 17:54:35
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/
Fani

klockren kväll må jag säga, haha! så jävla kul :D

2008-09-17 @ 02:00:17
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0