Tradera

Sådär, nu har jag äntligen lyckats lägga ut lite kläder på Tradera. Jag har dels lagt ut "klädpaket" med tröjor och t-shirtar och så har jag även lagt ut tre olika jeans. Tröjorna vill jag sälja eftersom jag känner mig instängd i dem. Sen luffen har jag börjat hata tighta, korta tröjor. Nu kan jag typ bara ha koftor, tröjor med dragkedja eller stora collegetröjor (fast det har jag inga). T-shirtarna och linnet säljer jag eftersom de är lite för korta. Jag hatar tröjor som visar magen så fort man sträcker lite på sig. Eftersom det blir för mycket jobb att sälja kläderna var och en för sig skapade jag så kallade "klädpaket". Man kan tro att dem säljer dåligt men enligt min erfarenhet är det faktiskt många som köper sånna. Jeansen säljer jag för att dem är för korta och så är dem inte min stil heller.


Tröjorna
(blev väldigt stolt över mig själv när jag upptäckte att jag kunde sätta samman bilderna till ett collage)


T-shirtarna och linnet.
Jag älskar tyvärr den rosa t-shirten.
Varför måste den vara så kort?

    
Jeansen


De här har någon faktiskt redan budat på (!)

Jonis har förresten påbörjat sin resa till Cuba nu. Vid halv 7 släppte vi av han vid tågstationen. ..Och så var dem bara två.. Jag tänker jämt så när jag lämnar av syskon, men snart är det min tur att bli avlämnad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0