Student 09

Idag provade vi och beställde studentmössor i skolan. Jag beställde en vanlig vit mössa med sverigefärgerna inuti. Det ska stå Natalie på ena sidan och NS, De Geer på den andra. På baksidan tror jag det ska stå Student 2009 (om jag fattade rätt). Jag var jävligt stressad när jag beställde den för man skulle knappa in massa grejer på en data samtidigt som massa var runt omkring och stressade en. Jag hoppas det blev rätt i alla fall. Mössan kostade sammanlagt 422 kronor. Det var faktiskt ganska billigt för dem flesta betalade typ 600 för sina + att dem köpte massa extra grejer. Själv tyckte jag det kändes onödigt med den lyxigaste varianten och massa student grejer. Jag vet ju att mina syskons mössor bara ligger och skräpar nu.

Ah, jag kan verkligen inte fatta att jag snart är student! Det känns som livet typ kommer börja när jag tar studenten. Världen kommer öppnas för mig. Dessutom ser jag fram emot när jag kommer kunna plugga något roligt. Jag skippade förresten matten idag, en liten början till en rolig utbildning. Nu när jag inte har chans att välja på alla utbildningar så är chansen större att jag väljer något jag tycker är kul. 

   
Hela familjen på Sebbes student. Jonis ser ut som vår bodyguard med sina brillor =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0