So tierd..

Ända sen jag kom hem från skolan vid ett har jag känt mig lite halvsjuk. Jag har lite ont i halsen, träningsverk från igår och är jävligt trött.

Idag fick jag reda på att jag inte får följa med till Bangladesh, om dem ens ska åka dit. Det är inte äns säkert att dem som går Global profil ska få åka så jag förstod ju självklart att mina chanser inte var så höga. Vi funderar på att ändra projektarbete nu så på onsdag ska jag och Lovisa på "möte" med vår handledare för att att snacka om andra alternativ. Jag vill fortfarande göra ett u-landsprojektarbete men det känns inte lika kul om jag inte åker iväg. Det känns som det mest skulle bli fakta och inte mycket projekt i sånna fall. Eh får se hur det blir. Nu ska jag gå och sova. Jag vet inte om jag någonsin har lagt mig så här tidigt men idag behövs det verkligen.



God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0