Skrämmande bilder

Ah, snackade precis med en italienare som jag och Emelie träffade på båten mellan Italien och Grekland. Han skickade en bild på oss. Skrämmande, jag kom inte ens ihåg att någon tog kort. Som tur var är den suddig.


Jag undrar hur många sånna bilder som cirkulerar runt på internet. Bilder jag inte ens vet existerar. Men å andra sidan har jag ju själv en massa sånna bilder på folk. Han sa att han sett min blogg med. Haha, han kommer säkert se det här med och tro att jag är jättekär i honom =P Komiskt!


Kommentarer
ATTLIGGA

jag håller lätt med, sådana tjejer vill man inte bli ihop med, men dom är roliga att ligga med. Så man liger med dom sen går man väl vidare till någon vettig tjej. så svårt va det. hehe

2008-09-13 @ 10:36:35
URL: http://attligga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0