Nya mjukisbyxor =)

Jag sitter i mina nya, vita mjukisbyxor och myser. Ja jag vet, jag är hemsk som köpte dem ändå. Fast det var faktiskt halva priset så dem kostade bara 149 kronor. Vem kan motstå något sådant? Jag visste att jag skulle ha köpförbjud som projektarbete. Nu ska jag i alla fall inte köpa något stort eller ta ut några mer pengar förrän Göteborg hade jag tänkt. Haha vilken uppoffring, leva på cirka 80 spänn på en och en halv vecka. =P

Idag har jag Yogat två gånger. Det blir så på tisdagar eftersom jag först har det som lektion i skolan och sedan går med Emelie och yogar på F&S. Jag har förresten lite träningsverk sen igår, fast konstigt nog mest i rumpan och lite i benen. Nä nu ska jag inte sitta här och skriva mer. Jag lovade mig själv att lägga mig hyfsat tidigt idag, så säng får det bli nu.


Mina nya myskläder. =D


Kommentarer
Fani

så här har vi de omtalade mjukbrallerna alltså, mysiga! 8) ska du till göteborg föresten? :O puss!<3

2008-09-17 @ 01:59:53
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

åh, very very nice!=) Vill också ha ett par mjukisar!:D vad ska du göra i gbg? :D Pöööösss (L)

2008-09-17 @ 15:49:46
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0