Möte

Har precis haft LS-möte och tryckt i mig två wienerbröd. Egentligen gillar jag inte sånna så mycket, men när det ändå är gratis fika är det lika bra att passa på. Det var inte riktiga wienerbröd heller, den första hade äpplen på sig och så var dem faktiskt inte riktigt lika stora. Mötet gick fort, så nu sitter jag bara kvar i skolan för snart ska jag åka och spela hockey så det är ingen idé att åka hem emellan. Jag är inte så nervös än men när vi väl ska sätta igång med tacklandet blir jag nog lite nervös. Jag har ju aldirg ens spelat hockey så det ska bli jävligt intressant och roligat att testa.

Nu måste jag snart dra, vet inte riktigt hur lång tid det tar att ta sig till hockeyn. Jag skriver senare i alla fall och berättar hur det var, så vet ni om jag lever med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0