Jag vill också vara stooor

Kvällen spenderades förfestande med Disa, Fani och Julia hos Julia. Det var roligt och trevligt som vanligt bortsett från det faktumet att det inte var någon förfest för mig. Jag har kommit på att jag bli deprimerad av att vara med kompisar som ska ut. Man ser hur de fixar sig, förväntan inför kvällen stiger och alla blir på partyhumör samtidigt som man själv sitter där lite halv sjaskig och funderar på vad man ska göra när man kommer hem. Åh vad jag vill åka utomlands bara för att kunna gå ut.

Jag och Tissy är själva hemma nu. Mamma och pappa är på landet. Hon är tyvärr inte mycket till sällskap, bara mjauade lite när jag kom hem. Nae, vad ska jag göra egentligen? Ladda ner något roligt att se på, läsa lite eller gå och lägga mig? Allt känns lika tråkigt för tillfället. Usch.



Nu har jag kommit på vad jag ska göra, jag ska rensa bland lite grejer på datan!


Kommentarer
Emma

Usch då :( jag skulle gärna kunna ge min 18-årsdag till dig istället, jag använder ju inte min speciellt mycket ;P Men när du fyller nätpät, då tusilusan! Inte långt kivar nu (:

2008-09-07 @ 18:19:10
URL: http://emni.blogg.se/
Fani

din tur kommer ju snart den med gumman!:) just hang in there, haha ;) kul igår ju, får skicka bilderna sen :D sööt bild. puss(L)

2008-09-07 @ 19:20:45
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

i know the feeling xD haha!

var ju inte så längesen det var samma sak för mig, men tiden går fort! :D snart kommer du honka på också!:D fan va kul det ska bli!:D något att se fram emot också!=) Puss(L)

2008-09-10 @ 10:38:44
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0