Gympaprojekt

Ush, inget blir som jag vill.

Har slutat skolan nu i alla fall. Hade bara gympa idag för mijökunskapen är inställd. Tänkte städa mitt rum lite. Senare ska jag träffa en polare. Inte kompis, inte vän, bara polare. Jag antar att det blir så när man har tråkigt. Kraven på vad man gör sänks. Hoppas det är boxning ikväll så jag kan slåss lite, allt känns så mycket bättre då.


Idag på gympan började vi förresten med våra nya gympaprojekt. Jag tänkte träna upp min smidighet men eftersom alla sa att det är jävligt svårt att mäta bestämde jag mig för att träna på armhävningar istället. Fick reda på att det är mycket bröstmuskler så jag hoppas jag inte kommer se ut som värsta bodybuildern efter dem här veckorna. Så fort det kom ut vad jag skulle träna upp fick jag det nicknamet lixom :P Både Malin och Filip hjälpte mig att göra olika tester på hur stark jag är nu. Jag lyckades göra 10 vanliga armhävningar på 60 sec och 27 på knä under lika lång tid. Det kommer nog vara ganska lätt att träna upp så jag kan göra fler under samma tid.

Nä, dags att damsuga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0