Glass i stora lass

Idag hade glasskiosken Halvars i Norrköping utförsäljning på all glass för att dem skulle stänga för säsongen. Jag tog självklart tillvara på tillfället och åt glass två gånger. Först efter lunch med Malin och Filip och sen med Fani och Disa.

Efter skolan åkte jag förresten till Stadium i Maxi för att köpa skidjackan för 500 spänn som de hade som öppningserbjudande. Trots att dem hade cirka 140 stycken jackor så var dem helt slutsålda när jag kom dit. Hur kan så många jackor försvinna på så kort tid? Bor det ens så många i Norrköping? Jävligt synd i alla fall, nu måste jag köpa någon dyr skidjacka istället. Typiskt min otur, jag som tyckte jag var ute i god tid.

Efter snabbvisiten på Maxi träffade jag Fani och Disa för fika men vi gick som sagt till Halvars istället. Vi köpte massa god glass och så satte vi oss i den stekheta solen, åt och snackade en massa. Det är verkligen jättevarmt ute idag, jag satt i t-shit och svettades. Så jävla härligt var det!


Fan och jag med våra seriösa ansiktsuttryck


Fani och jag, oseriösa och glada ♥


Disa ♥

Nu ska jag dra och träna Ki-boxning med Emma L:s kompis Felicia. Ha det bra!


Kommentarer
Emma

Bestämt dig för bakgrunden än? (: säg till när du vet det är enkelt att byta!

2008-09-25 @ 18:07:05
URL: http://emni.blogg.se/
Disa

hahahah, jag ser ut som han i ringarna av notredam!:P riktigt mysigt var det idag må jag säga! :D hihi.. pööss (L)

2008-09-25 @ 23:00:37
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0