Fika

Idag på Yoga & Meditationen hade jag på mig världens mest opraktiska outfitt. Jag hade typ ribbstickade, ganska genomskinliga strumpbyxor och en kort klänning. Varje gång när vi skulle sträcka på oss eller böja oss framåt visade jag hela min rumpa för klänningen åkte upp. Oturligt nog hade jag också en av de få killarna som går kursen precis bakom mig så han måste ha sett en hel del. Det är heller inte sånna killar som "går in i sig själva" som går på yogan så han var nog fullt medveten om vad som pågick framför honom. Haha, jag hade i alla fall hipsters på mig under strumpbyxorna.

Efter skolan träffade jag Fanibanani. Vi satt i hennes kök (the usual place), fikade kakor, vaniljte och snackade en massa. Efter några timmar kom Disa med. Vid halv 7 gick vi till Världens bar och fortsatte fikat där med Julia också. Egentligen hade jag tänkt träna vid 7 men jag hade så trevligt så Fani lyckades övertala mig att skita i det. Istället åt jag massa onyttiga grejer. Det blir jämt så, dem dagarna jag tränar äter jag nyttigt men dem dagarna jag inte tränar äter jag massa skit. Man tycker ju att det borde vara tvärtom.


Fanibanani och jag


Disa och jag, Haha hade ingen aning om att hon peka på mig :P
Ah, jag vill typ ha så mörkt hår som Disa och Fani förresten. Tror min färg har tvättats ur med..

Jag har förövrigt stor beslutsångest om matten. (Jag har ältat det fram och tillbaks med alla idag). Det verkar ju som att det bara är en onödig kurs men tänk sen om jag vill läsa nån utbildning som kräver Matte C. I och för sig kan man ju alltid plugga den senare men då hamnar jag i en annan (troligtvis svårare) sök-kvot. Ush, jag hatar beslutsångest. Det lutar mest åt att hoppa av nu ändå, jag kommer nog inte vilja läsa nån matteutbildning och jag behöver inte meritpoängen till de flesta utbildningarna jag vill söka heller. GAH, can´t make up my mind.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0