En avi

Nyss när jag kom hem från skolan så såg jag att jag fått en avi. Jag som inte har beställt något började genast fundera på vad det kunde vara för något spännande paket jag fått, och från vem. Jag blev mer och mer ivrig och förväntansfull och förbannade postens "hämtas tidigast 12". För att fördriva tiden så länge loggade jag in på msn för att kolla min mail. Min syrra hade svarat om Liseberg och så hade hon skrivit " Det jag också skulle säga med mitt mejl var att jag köpt två saker från tradera och eftersom jag inte trodde att de skulle hinna komma så bad jag dem skicka dessa till dig. Bli nu alltså inte glad och tro att du har fått paket när du får två avier. hehe."

Gah! Jag tänkte väl att det var för bra för att vara sant med ett hemligt paket till mig. Dags att dra tillbaks till skolan snart, jag har bara lång lunch.


Kommentarer
Egoina

cool header :)

2008-09-24 @ 14:11:40
URL: http://egoina.blogg.se/
Emma

Haha just typiskt! ;D

2008-09-24 @ 17:54:23
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0