Bilder från resan till Pisa

Nu har jag gått ur kyrkan helt. Fick bevis hem idag, det känns nice.

Jag har håltimme nu så jag tänkte lägga ut fler bilder från min och Emelies tågluff nu när jag har tid. Senast lade jag ut bilder från Italien, så nu blir det fler från resan i Italien till Pisa. Vi träffade ett grabbgång österrikare på ett tåg som vi hade sällskap med större delen av resan i Italien. I slutet blev dem nog till och med lite skrämda av oss eftersom vi jämt skulle med samma tåg som dem, vi misstänkte att dem trodde vi följde efter dem. Haha

  
Emelie

     
För att bekanta oss lite mer körde vi ölspel.


Han till vänster är Mario




I väntan på nästa tåg..

     

Det var roligt att vara med dem. Fast det är sjukt, jag kommer bara ihåg Marios namn och det kommer jag självklart ihåg på grund av Supermario. Tänk vad man glömmer fort.

Åh, luff!


Kommentarer
Fani

haha komiskt, värsta stalkers ba xD men ey, them boys where cute ju! :) finns det möjligtvis en annan anledning till att du bara minns den där marios namn? haha ;) xD äntligen lite mer luff-bilder, du får gärna lägga upp fler inom en snar framtid igen gumman :D puss(L)

2008-09-09 @ 16:19:47
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

hahaha :D åh, så jävla kul! vi borde också ge oss ut på något såntdära äventyr!:D håller med fani, du får gärna lägga in fler bilder :D:) jättekul att se:D Ha det bra, Puss(L)

2008-09-10 @ 10:36:54
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0