Bilder från Brindisi

Sådär, nu har jag rensat bort cirka 150 bilder från datorn och mer finns det att rensa. Jag orkar nog inte slänga så många mer idag bara. Här kommer i alla fall fler bilder från tågluffen, bilder som jag verkligen inte vill rensa bort. 

Vi tog som sagt nattåg från Rom till staden Brindisi som ligger i närheten av Italiens klack. I Brindisi spenderade vi en dag väntandes på färjan som sedan tog oss över till Grekland. Vi spenderade mestadels av dagen på ett mysigt café där vi drack jättegoda och billiga caffelattes. 


Italien har verkligen gott kaffe.


Väskan, vårt "hem" var ständigt i närheten.


Brindisi var en väldigt mysig liten stad.


När vi tröttnat på att sitta på cafét gick vi en promenad. Vi satte oss på en ganska hög stenmur precis vid en väg istället. Vägen var, som tur var inte särskilt traffikerad.


Mina ögon ser verkligen isblå ut på vissa bilder.

Oj, vi hade inte så många bilder därifrån så det här blev ett kort bildinlägg.


Kommentarer
Fani

mm jag vet, det borde man verkligen, står verkligen högst på listan av "saker man helt enkelt MÅSTE göra" hehe. favoritbandet nummer ett :) vad svårt det måste varit att packa ner till tågluffen kan jag tänka mej alltså. jättefina & härliga bilder iaf och som sagt, älskar den sista bilden på dej, den är verkligen KLOCKREN. puss(L)

2008-09-20 @ 16:34:04
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0