Vegetariska världsdagen

Läste nyss på DN:s hemsida att det är vegetariska världsdagen idag. Det firar jag med en stor sallad.



Hummus, squash, tomater, nötter och lite till.

Inatt drömde jag att jag var ihop med mitt ex. Han fyllde år i drömmen men jag hade helt glömt bort det. När jag träffade han så kände jag på mig att jag hade glömt något. Det kändes som han förväntade sig något så jag sa lite försiktigt "Ah, grattis, du fyller år idag va?" Sen hade jag panik över hur jag skulle göra för att få det att framstå som att jag inte glömt bort det och faktiskt hade en present.

Jag undrar vad den drömmen betyder.. Är det något, eller någon jag har glömt bort?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0