Snabbmat

Igår innan jag drog på förfest hos Julia hade jag lite bråttom så jag fixade mat lite snabbt. Det blev bönsallad med stora vita bönor, rödlök, fetaost, olivolja, vinäger och lite kryddor. Till det åt jag rökt lax och lite gurka.


Vem har sagt att snabbmat inte kan vara nyttig?

På förfesten var det var jag, Fani, Disa, Julia, Emelie och Elin. Det var roligt och rökigt. Alla andra röker/feströker så jag satt och blev helt inrökt. Efter ett tag började det svida i ögonen till och med. När jag kom hem blev jag tvungen att ta en panikdusch för att få bort all lukt. 

Nu ska jag plugga, plugga, plugga. Jag måste svara på massa frågor om boken Doktor Glas och för att kunna svara på frågorna måste jag nästan läsa om hela boken.  


Kommentarer
timmy

de där e fan inte snabbmat asså xd

älskade donken<3

2008-10-18 @ 15:06:13
Fani

oh lala, jag kommer till dej nån dag så får du göra såntdär gott till mej, hähä 8) puss<3

2008-10-23 @ 18:30:22
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0