Skivstång

Hela dagen idag har jag varit jävligt trött. När jag kom hem från skolan somnade jag till och med. Jag har inte sovit efter skolan på skitlänge. Jag kommer ihåg att jag somnade framför tv:n nästan varje dag efter skolan när jag gick i nian.
Efter att jag sovit drog jag och tränade skivstång. Jag lade på mer vikt idag när vi skulle köra ben, bröst och rygg. Jag måste börja maxa mer nu eftersom jag snart ska ha test i skolan och se om jag blivit starkare. Jag har redan smygtestat lite här hemma och jag kan göra lite fler armhävningar, men inte tillräckligt många och stabila.

Nu ska jag sova snart, jag känner mig supertrött. Haha, vilket kreativt inlägg.
Why do I even bother?

Puss och godnatt!


Kommentarer
disa

åh vilka bruuudar :D måndagar brukar vara riktigt sega , man känner sig trött och allmänt bläig , haha nu talar jag för mig själv iaf xD borde verkligen också börja träna, du får bli min träningsförebild! puss & godnatt gumman (L)

2008-10-13 @ 21:23:41
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Fani

du är så duktig som tränar och står i, till&med när du känner dej så trött! fan natalie du skapar ju ångest for god sake, haha x( hade jag inte blivit förkyld skulle jag lätt satt igång med träningen this week alltså. diggar den här bilden på oss, du och jag är inne på samma min utan att äns ha kollat på varann och disa hon gör en helt annan liksom fniss 8) puss (L)

2008-10-14 @ 01:42:37
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0