Pics från i lördags

Förfesten, grekfesten och efterfesten blev jävligt roliga. Gårdagen blev inte lika rolig däremot. Vi vaknade vid tre, (Fani trodde hon sovit i cirka en timme) och vi alla var slutkörda. Jag antar att det blir så om man somnar vid nio på morgonen..



Olga, Maria, Fani, Disa och jag på förfesten.


Julia, Fani och Disa ♥


Haha, ingen kommentar. Nävars, roligaste bilden :D


Julia, Disa och Lambros


Jag och Fani




Grekisk dans

Nu ska jag gå och fixa mat, jag är vrålhungrig.


Kommentarer
Fani

var så kul att höra att du haft roligt & vill följa med nästa gång igen hjärtat! :) haha efterfesten vart ju minst sagt ett minne för livet, ett sjukt slags sådant om man säger så..fyfan, we're crazy fo sho alltså. vodka var lätt boven i dramat, that's all i have to say xD puss (L)

2008-10-29 @ 03:34:55
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0