Matteprov

Ni vet känslan man får när man vet att man har gjort ett prov riktigt, riktigt bra. På frågorna behöver man inte ens tveka en sekund, man vet svaret och tycker att alla frågor är busenkla. Man blir klar med provet väldigt fort och går ifrån salen med ett leende på läpparna och skrivkramp i handen. Idag på matteprovet var det precis tvärtom för mig. Alla frågor var svåra, jag skrev väldigt lite men satt ändå kvar bland dem sista.

Nu har jag i alla fall gett matten en ärlig chans. Nu kan jag sluta matten stolt, för jag har ju faktiskt försökt. Jag ska däremot vänta lite till för på grund av rykten misstänker jag att det blir ganska roligt på lektionen när vi får tillbaks matteproven "Ja, det var 95 procent som inte klarade matteprovet".

Nu ska jag och pappa på handledarkursen snart. Ha det bra!


Kommentarer
Emma

HAHA komiskt! Det måste vara läraren det är fel på (:

2008-10-23 @ 11:09:14
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0