Jag har fått en kusinson

Morfar ringde imorse precis efter att jag vaknat. Han berättade att min kusin Hanna fick en son natten mellan lördagen och söndagen. Det hade tydligen gått väldigt fort och smärtfritt, hon kom dit vid tolv och var klar vid fyra på natten och igår fick hon åka hem. Mormor och morfar hade varit och hälsat på på söndagen. Bebisen var söt, inte så skrynklig som andra bebisar kan vara och så var den lite brun och hade lite brunt hår. Haha, jag blev bara tvungen att återge morfars beskrivning för det lät så gulligt. Jag ser verkligen fram emot att träffa lillen, bebisar är bara för söta.

Här är en bild på min enda bebiskusin, fast på pappas sida.

Skönhet ligger i släkten ; )

Nu ska jag dra och fixa mat, mamma är iväg på jobb så jag lovade att fixa lunchen idag.


Kommentarer
Fani

snabbt & enkelt att ploppa ut bebisar theese days med andra ord alltså 8) haha nevars. men vad roligt gumman, grattis eller vad man säger :) puss

2008-10-29 @ 03:32:17
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0