Jag ger upp

Det får gå som det går i morgon på matteprovet. Jag har inte pluggat mycket alls men jag orkar verkligen inte lägga ner mer tid på det när jag ändå troligtvis ska hoppa av matten. Kanske att jag klarar G...

Jag var och kollade synen förut på grund av övningskörningstillståndet. Jag hade bara 0,6 i syn på ena ögat och 0,9 på det andra. När jag kollade med båda ögonen hade jag däremot 1,0. Jag hoppas jag får övningsköra ändå utan att fixa linser eller glasögon. Optikern som hjälpte mig trodde det. Imorgon ska jag och pappa gå på en tre timmar lång handledarutbildning. Jag undrar vad dem egentligen tar upp på utbildningen med tanke på att den inte ens var obligatorisk för bara några år sedan.. Kul i alla fall, att jag äntligen har tagit tag i det hela och snart får testa hur det är att köra bil. Haha, ganska komiskt att jag egentligen är emot bilar. Dubbelmoral i högsta grad, men det känns som körkort är en bra grej att ha.




 


Kommentarer
Emma

Duktig du är Nätpät! Oavsett om du ska köra bil eller inte så är det ju alltid bra att kunna, jobb och sånt yö knöw! Puss på dig

2008-10-22 @ 15:03:31
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0