Höststädning

Idag har jag jobbat i fem timmar med att fixa gården inför vintern. Gårdsstädningen började klockan tio så jag hann inte sova ut heller. Jag började med att kratta löv, den första timmen var det roligt men den sista timmen var seg. Efter krattandet rensade jag en rabatt lite, soppade och i slutet oljade jag in massa möbler och en ställning som är runt gungorna. Självklart hann jag fika lite i mellan med.

Nu ska jag bada. Jag tänkte köra på hela grejen med badbomb, musik och skum belysning. Jag badar verkligen inte ofta så det gäller att passa på att lyxa till det de få gångerna jag gör det. Hoppas jag får lite extra energi av det hela för just nu känner jag mig rätt död.

Haha senast jag badade i badkarl/bubbelpool såg jag helt död ut :P
Sandra, jag och Emma.


Kommentarer
Emma

HAHAHA HATAR DEN DÄR BILDEN ;p

2008-10-26 @ 09:38:46
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0