Förfest

Kvällen igår blev lyckad trots att nytt skitsnack spridits ut och därför ledsna miner i början av kvällen. Och det som igår kommit ut som sanningar till olika människor var verkligen rent påhitt. Fattar inte människor att dem skadar folk när dem hittar på osanningar? Vem sitter och hittar på falska berättelser? Det gör mig i alla fall jävligt arg och ledsen. Berättelserna rör inte mig, men vem gör så mot mina vänner?


Maria och Fani kollar in i annan kamera =P


Maria, Fani och jag


Maria, Fani och Disa fina.


Jag och Fani


Disa och jag

Jag drack inte ens en droppe igår. Det känns inte som det är någon idé när jag ändå bara ska åka hem och sova, Jag har roligt ändå. Dessutom är det ganska kul att sitta och se när dem andra blir fullare och fullare och höra dem upprepa meningar om och om igen :P Jag orkar inte med att min kropp blir seg och inte tar åt sig träningen lika effektivt när jag druckit. Dessutom sparar jag ju pengar. Men det blir nog lite fler drinkar sen när jag får följa med ut...


Kommentarer
Fani

rar du är som skriver och tar illa vid dej av allt det där gumman, det värmer :) jättekul i fredags as usual. "Dessutom är det ganska kul att sitta och se när dem andra blir fullare och fullare och höra dem upprepa meningar om och om igen", haha fyfan, eller se mej spilla ut mitt smultronsvin här & var xD puss (L)

2008-10-14 @ 01:44:59
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0