Stockholm

Nu är jag hemma igen. Jag hade det jättebra i Stockholm med delar av familjen. Vi kom till Kerstin och Göte i onsdagskväll. På torsdagen och fredagen träffade vi Moa, åt på restaurang och jag gick på stan. På torsdagseftermiddagen träffade jag Timmy och Fille med. Vi gick mest upp och ner på drottninggatan. Det var trevligt att träffa dem i Stockholm fast vädret var regnigt och dem klagade på alla vanliga affärer så jag gick mest och försökte säga positiva saker. Vi hittade i alla fall en frisörsalong som hade utförsäljning så jag köpte den populära hårprodukten Dust it för halva priset, alltså 85 spänn vilket genast fick dagen att kännas ljusare.


Här är de söta små pojkarna på sitt bästa humör, med baskrar och allt.

Fredagen blev lite sorglig. Vi åt en sista måltid för ett halvår med Moa, god indisk mat. På eftermiddagen lämnade vi av henne vid tåget mot Arlanda.


Två systrar


Notera fötterna med strumpor och sandaler. Jag fick jävligt stark lust att själv ge mig ut igen, bara att se en ryggsäck ger mig en stark längtan.

Innan vi åt lunch var vi och kollade in Beyond retro. Jag köpte ett par stora solglasögon som tyvärr är lite för stora. Alla komplimanger jag fick när jag testade dem gjorde nog att jag undvek att tänka på det i affären. Pappa sa till och med att jag såg ut som en filmstjärna.


Jag får låna Moas sjal nu över vintern med.

Idag på vägen hem stanande vi vid Saltå Kvarn för en promenad och fika. Vädret var underbart men jävligt kallt. Jag fick i alla fall ett tillfälle att använda mina förstora solglasögon.


Mamma och pappa


Moi


Shadow


Ikväll ska jag på Halloweenfest. Jag trodde inte jag skulle gå på någon sådan i år men sen snackade jag med Emelie i telefon och hon skulle på en så hon bjöd med mig. Det ska bli kul. Jag gillar att klä ut mig lite, även om jag bara blir en improviserad häxa idag. Det ska även bli kul att dra på fest med Emelie igen. Senast vi gjorde det var i Berlin och det var tre månader sen även fast det känns som det var en vecka sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0