Stegräknare

Idag har jag joggat cirka 8 kilometer (yes, I did it again), gått fram och tillbaks till affären och gått runt lite i lägenheten. Enligt min stegräknare har jag rört mig cirka 11 500 steg idag. Så vad kan jag dra för slutsats av det här? Kanske att man måste kämpa järnet för att nå upp till de 10 000 stegen man är rekommenderad att gå per dag?

Jag antar i alla fall att det är ungefär så här mycket jag borde röra mig per dag. Fast jag bränner ju fler kalorier när jag tillexempel joggar i kuperad terräng än när jag går vanligt så det kanske inte är lika viktigt att komma upp i de 10 000 stegen om man tränar på annat sätt.. Eh jag kan ju inte fokusera på stegen när jag tillexempel tränar på gym. Stegräknare är i alla fall ett bra sätt att hålla koll på vardagsmotionen lite bättre.



Kommentarer
Fani

stegräknare is good shit, ska fan ta och köpa en 8) puss <3

2008-11-17 @ 10:10:07
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

Hahaha vad söt du är :D Klart jag står med dig det sa jag ju ;D dansen börjar klockan ett (: i värsta fall kanske jag kan sova hos dig innan vet inte om det går några bra bussar tidigare än halv elva. Det löser sajjj! Puss love you

2008-11-17 @ 15:49:10
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0