Skivstång

Jag ringde mitt ena gym nyss för att höra när yogan är..

- Hej, det är Robert
- Hej jag heter Natalie
- Hej!
- Jag undrar om det är någon yoga idag?
- Nej det är det inte. Du har inte tränat yoga här på länge va Natalie?
- Eh, hehe, nej det var ett tag sen.. Hur vet du det?
- Vi har inte yoga på måndagar längre.
- Hehe, okej..


Man ska inte lita på Ismet:ar som utger sig för att jobba extra på gym. En vecka tidigare när jag snackade med han sa han nämligen att det är yogapass på två timmar varje måndag.

Det får bli skivstång idag istället. Det känns som det var ett tag sen jag tränade det men egentligen var det bara cirka en vecka sen. Igår sprang jag förresten 8 kilometer igen. Det gick väldigt bra trots all frost på marken. Kanske var det sista joggingen för det här året.. Sorgligt. Nu när jag fått upp konditionen så jag kan springa så långt måste jag ta ett uppehåll.


Kommentarer
Emma

Ha ha ha, det där var jävligt komiskt ;D

2008-11-03 @ 17:14:41
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0