Pissväder

Inatt sov jag cirka 11 timmar. Jag hade lång sovmorgon och har bara haft en lektion i skolan. Det var ändå tillräckligt jobbigt. Vädret är förjävligt och då har jag inte lust att hitta på så mycket roligt. Jag blev kall och blöt på vägen till och från skolan, så nu sitter jag inlindad i mitt duntäcke och ska snart se på fler Gossip girl avsnitt.

Det har ändå hänt två roliga saker idag. För det första har jag fått ett till kusinbarn. Den här gången blev det en liten tjej.
Det andra roliga är att jag och Emma ska stå på loppis på söndag. Jag ska sälja grejer och Emma ska stå med bara för att hon är snäll (och jag har typ tvingat henne). Jag har lite gamla grejer att sälja och så har jag fått lite grejer av Kerstin. Jag hoppas det blir kul och att jag tjänar lite i alla fall. Yey nu blev ett Gossip girl avsnitt färdigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0